FAQs

Frequently Asked Questions

Om te voorkomen dat we overspoeld worden met telkens dezelfde vragen hebben we deze FAQ opgesteld.
  1. Bij wie kan ik terecht in geval van vragen, opmerkingen of onduidelijkheden?
  2. Betaal ik extra kosten als ik bestel via Goedkopelenzenbestellen.nl
  3. Kan ik lenzen bestellen bij Goedkopelenzenbestellen.nl?
  4. Wie is er verantwoordelijk bij niet of te laat leveren?
  5. Ik heb een klacht! Waar kan ik terecht?
  6. De prijs klopt niet.
  7. Geven jullie persoonlijk advies
  8. Hoe kan ik mijn winkel op laten nemen in de vergelijker?

 

1 – U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de aanbieder van het product.

2 – U betaalt geen extra kosten.

3 – Nee, u kunt geen lenzen bestellen bij Goedkopelenzenbestellen.nl

4 – Bij niet leveren is de webshop (aanbieder) verantwoordelijk. Zolang je geen ontvangstbevestiging hebt getekend ben je niet verantwoordelijk. Is de bestelling wel verzonden maar heb je niets ontvangen? Neem dan contact op met de aanbieder.

5 – U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de aanbieder.

6 – Het kan voorkomen dat de aanbieder de prijs net heeft gewijzigd, Wij updaten de prijzen/producten 1 maal per dag.

7- Nee, wij kunnen u geen persoonlijk advies geven.

8 – Stuur een e-mail naar: info@marketingbureauonline.nl